Kyungsoo & Chanyeol – Nothing On You @Sukira [130813 ] [şarkı sözü+çeviri+indirme]

If I told you I was perfect I’d be lying,
If there’s somethin I’m not doin, girl I’m tryin’.
I know I’m no angel.
But I’m not so bad…
No, no, no,
If you see me at the party conversating,
That doesn’t mean telephone numbers are exchanging.
I know I’m no angel, girl.
But I’m not so bad… you should know there’s
Beautiful girls all over the world
I could be chasing But my time would be wasted,
They got nothing on you, baby
Nothing on you, baby
They might say hi, and I might say hey
But you shouldn’t worry, about what they say
‘Cause they got nothing on you, baby
Nothing on you, baby

Sana mükemmel olduğumu söyleseydim,yalan söylemiş olurdum
Eğer yapmadığım bir şey varsa, kızım deniyorum
Melek olmadığımı biliyorum
Ama çok kötü de değilim
Hayır, hayır, hayır
Eğer party’de beni konuşurken görürsen
Bu telefon numarası veriyorum anlamına gelmez
Melek olmadığımı biliyorum,kızım
Ama çok kötü de değilim.. Bilmelisin ki
Güzel kızlar dünyanın her yerinde
Onları kovalıyor olabilirdim ama zamanımı boşa harcamış olurum
Merhaba diyebilirler ve ben de selam verebilirim
Ama onlar ne söylerse söylesin endişelenmemelisin
Çünkü onlarla kıyaslanamazsın bile, bebeğim
Onlarla kıyaslanamazsın bile, bebeğim

çeviri: -Rena kaynak: krismebaek

Yorum bırakın