Tao QQ Güncellemeleri [28.4-2.5.13]

Tao changed his QQ dp to the photo of Qingdao's beautiful view at night. Cr exosarang

Tao QQ profil fotoğrafını Qingdao’nun bir manzarası ile değiştirdi.
Cr exosarang

 

941630_241645165960790_88129306_n

[130502] TAO’nun QQ Güncellemesi
Benim için yaptığınız her şeyi görmek için sabah 6’ya kadar uyumadım—yaptığınız videolar, yazdığınız mektuplar ve dilekler, ve sonra gözlerim doldu. Benim dünyamda, güçlü olmak ve büyümek bu tatlı dilekler ve sevgi için göz yaşlarımı saklamak zorundayım demek değildir, çünkü hepsine değer. Hiç birinizin emeğinin boşa gittiğini görmek istemiyorum. Hepsini seveceğim. 20 yaş sadece bir başlangıç! Siz istediğiniz sürece, bende olduğu sürece. Ezele ve ebede kadar beraber yürüyelim, ve hepinizi seviyorum.
CR:EXO BAR
plz take out with full credit.
Translated by:°ash° (EXO-E.T.TEAM)
https://www.facebook.com/Exoetteam

Bir Cevap Yazın

