D.O.’nun Resmi Sitedeki Mesajları ve Hayran Cevapları [12.12.17](66 Mesaj)

Toparlayıp Korece’den Çince’ye Çeviren: 一旦路过
İngilizce Türkçe: °ash° (EXO-E.T.TEAM)

PIC CR:woo_long

PIC CR:woo_long

1. D.O.: Herkese merhaba
2. Hayran: Kyung Soo Oppa!!!!!!!!!!!!!!!
Ah…Oppa… Sen gerçekten Kyung Soo Oppa mısın¿¿ㅠㅠㅠㅠ
Ne yapmalıyım!! Ellerim titriyor
Her neyse, Oppa seni seviyorum!!! ㅠㅠ♥
D.O.: Ellerin titremesin~~
Evet ben geliyorum lol
3. Hayran: Kyung Soo~~~Kyung Soo~~~buraya bak
Kyung Soo~~seni çok özledim…
D.O.: Bende seni özledimㅠㅠ….
4. Hayran: Oppa, ben 20 yaşındayım. Teyzem(ya da halam) bana part time olarak Tekvando koçu olmamı önerdiㅜㅜㅜ
Çocuklar yüzünden çok stresliyimㅜㅜㅜ
Nasıl baş edeceğim bununla, oppaㅠㅠㅠ
Oppa’nın beni neşelendirmesine ihtiyacım varㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Çocuklarla ilgilenmek en yorucu işlerden biridir.
Bunu yapabilirsin~
Fighting!
5. Hayran: Sen gerçekten Kyung Soo musun¿¿
HUL¿¿¿¿¿¿ (HUL Korecede şaşırmış anlamına geliyor)
D.O.: HUL..
6. Hayran: Kyung Soo oppa, ben hastayımㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Çok kötü soğuk aldımㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Kendine dikkat et.
İlaç almalı ve güzel bir uyku çekmelisin!
Kendine iyi bak.
7. Hayran: Sen kesinlikle D.O. değilsin. Yalancı!!!
Kimsin sen !!!
D.O.: Benim…yo…
(D.O. hayranların bu ardı arkası kesilmeyen şakaları karşısında biraz tırsmış olmalı ki cümlenin sonuna saygı hecesini eklemiş…)
8. Hayran: Bugün bir filme gittim, sen filmleri sever misin¿¿
Son zamanalar da hiç film izledi mi¿¿
D.O.: Filmleri oldukça severim!
Kısa zaman önce ‘The Bourne Legacy(Bourne’un Mirası)’i izledim.
9. Hayran: Kyung Soo oppa bu gönderiyi görmeye geldim. Lütfen sadece cevap ver
Seni seviyorum oppa. oppa da beni seviyor, değil mi¿¿ Hemen evet de ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Evvet bu doğru lol
10. Hayran: Üniversiteye kabul edildim!!!!
Oppa üniversiteye girdim!~~~ Beni tebrik et!~~~
D.O.: Ah~Tebrikler!!!
11. Hayran: 2012 bitmeden D.O.’dan “fighting” istiyorum.
D.O.: Fighting ting ting ting ting
12. Hayran: Kyung Soo oppaㅠㅠ Yarın bir sınavım var. Lütfen bana cevap ver ve güzel bir puan dile
Lütfen “윤경(hayranın adı) Fighting!” de ㅠㅠ!!
D.O.: 윤경 XI Fighting~~~
13. Hayran: Hadi spagetti de bir düello yapalım!!!
Yemek yapmada iyiyimdir!!!
D.O.: Aha~
Hadi başlayalım~ Ben kazanacağım.
14. Hayran: D.O. oppa, lütfen hasta olma.
Ben hasta oldum ve hiç de rahat değildim ama siz çocukların da hasta olmasını istemiyorumㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Aslında biz çok güçlüyüz ve hasta olmayız~
Kendine dikkat et
15. Hayran: D.O xi~ Şu an iş yerinde gizlice bilgisayarı kullanıyorumㅠㅠ
Kalbim bile buna dayanamıyor~ Pekala, KALP!! Bir sürü bir sürü kalp!!!
D.O.: Eğer işte internetteyken yakalanırsan bu hiç iyi olmaz~
16. Hayran: Ah…..ah……
D.O. oppa….ah……
Lütfen bana bir kalp ver….. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Pekala…..
KALP..¿¿
17. Hayran: D.O. xi~ Yarın değil öbürsü gün sen de oy verecek misin¿¿
Siz çocuklar gidip oy vermelisiniz!!
(18 Aralık Güney Kore’nin seçim günü. 19 yaşından büyük herkes oy kullanabilir. )
D.O.: Aslında…Ben henüz 19 yaşında değilim…
18. Hayran: D.O. xi~ Bir iş buldum!!!
Bu sene bir anaokulunda öğretmen oldum.
Sizi sevdiğim için her şey çok güzel gidiyor~
Beni tebrik etmek yok mu¿¿ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Vay~~ Bir iş buldun demek!
Tebrikler~~
19. Hayran: Kyung Soo Oppa’dan mesajlarıma cevap alacağım gün gelecek mi bir gün acaba….
Bir cevap almalıyım ㅠㅠㅠㅠ Oppa seni seviyorum…
D.O.: Mesajları cevaplama günü.
20. Hayran: Oppa, koleje kaydoldum!!!
Depozitoyu bugün ödedimㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Vay~~~Koleje git~~
Tebrikler~~~
21. Hayran: Bu sene lisede üçüncü sınıf olacağım!
Çok üzülüyorum… Lütfen beni neşelendir ve her şeyimin sorunsuz gitmesini dile. Ben de EXO’yu destekleyeceğim ^_^ Baxia (Korece’de neşelendirmek için çıkarılan ses.)
D.O.: Lise üç çok önemli bir sene
22. Hayran: Kyung Soo, uyudun mu¿¿
Bir dakikada ne kadar hızlı yazabilirsin!!!!!¿¿¿¿¿¿ ㅜㅜLütfen bana cevap ver…
D.O.: Çok yavaş yazıyorum….
23. Hayran: Kyung Soo oppa bugünlerde ölü gibiyim(ruhum yokmuş gibi) ㅠ
Lütfen beni neşelendirㅠㅠ!!
D.O.: Kimse şevk(heves) olmadan yapamaz!
Neşelen~
24. Hayran: Kyung Soo her zaman böyle mizahçı mısın¿¿
Gülmekten gözlerim yaşardı senin yüzündenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
kekekekekekekekekekekeke
Hiçbir komedyen olmayı düşündün mü..¿¿
D.O.: Ben hiç komik değilimdir ke
25. Hayran: Merhaba Kyung Soo
Çalışmaya devam ediyor musun
Düzenli yemek yiyor musun
Soğuk falan almadın, değil mi¿¿
D.O.: Turp gibiyim.
26. Hayran: Evim neden bu kadar soğuk ㅠㅠ¿¿
Oppa dikkat et sakın soğuk alma!
D.O.: Bu günlerde hava giderek soğuyor…
Umarım sizler dikkat eder ve soğuk almazsınız.
27. Hayran: Aeygo yapmayan Kyun soo oppa, bir artı bir kaç eder¿¿
(Bu Kore’de bir aeygo hareketidir, bir parmak artı bir tane daha iki eder ^^)
D.O.: 2.
28. Hayran: Oppa, kabul edilmedim
Koreli meziyetli bir eliti ellerinden kaçırdılar^^
D.O.: İnsanların keskin gözleri yok …
29. Hayran: Oppa benim de süper güçlerim var! Benim mesajım saydam…
Ke… Keke mesajım saydam, yani görünmez değil mi¿¿
kekekekekeke… Yani bunu da görmüyorsun ㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Gayet net görebiliyorum…
Do Mesajları- Domuz Döşü
30. Hayran: EXO üyeleri beraber domuz döşü (Aya ülkelerinde oldukça yaygın bir yemek, domuzun kemiksiz döş etinden yapılır) yerken, ızgarada pişiren kişi kim oluyor¿¿
Izagra yapan en az yiyen oluyor değil mi¿¿
Izgara yapma görevi kimin¿¿
D.O.: Genelde ızgarayı ben yapıyorum.
31. Hayran: EXO hayranlarının gitmeyi en çok istediği okulun hangisi olduğunu tahmin edebilir misin¿¿¿¿¿¿
Hangi okul!!!!
Bulacaksın!!!!!
D.O.: Merak ettim hangi okul¿¿¿¿¿¿
32. Hayran: Kyung Soo oppa!!!
, işte bu!!!! Sadece bir virgül, bir virgül…
Oppa senden hoşlanıyorum~~ hem de çok!!!! Bu yüzden lütfen benim için bir virgül bırak…
D.O.:  ,
(33-66)Toparlayıp Korece’den Çince’ye Çeviren: WILD&MILD
İngilizce’den Türkçe’ye: °ash° (EXO-E.T.TEAM)
33. Hayran: D.O oppa çok yavaş yazdı, bu mesajı yazdıktan sonra uyumaya gideceğim
Lütfen benim için bir ninni söyle, ki güzel riyalar görebileyim
Telefondan bir gözatayım dedim ve ‘o da ne’
Oppa’nın gelip bilgisayarın başına geçtiğini öğrendim
Pekala, Uyumaya gideceğim…evet…uyuyacağım
D.O.: İyi geceler
34. Hayran: Kyung Soo, cevap vermek için mesajları seçerken baktığın standartlar neler, çok merak ettim çok merak ettim
D.O.: Belli bir standardım yok~
Lütfen benden nefret etme
35. Hayran: pekala.. görünüşe göre bugün bir cevap alamayacağım anlaşılan
Sorun değil, elbet bir gün alacağım! Asla pes etme
D.O.: İşte aldın~
36. Hayran: Kyung Soo, ne kadar tatlı olduğunu biliyor musun sen¿¿
Çooooook tatlı ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
D.O.: Sanmıyorum
37. Hayran: Eğer bana cevap verirsen, 50cm uzayabilirsin
Sadece iyi dilekler
Ah ah ah ah ah, çok duygulandım, çok mutluyum
D.O.: Bence boyum daha fazla uzamayacak
38. Hayran: Kyung Soo oppa, bu çok önemli. Lütfen buraya bak!!!
En azından benim için bir nokta koy…¿¿
2012’den son dileğim bu
D.O.: Bu çok önemli
39. Hayran: Kyung Soo oppa, annem bilgisayarı kapatmamı söyledi
Ne zaman geri dönerim bilmiyorum
D.O.: Başka bir sefere görüşebiliriz~~~~
40. Hayran: Oppa, annem seni çok seviyor
Seni oğlu olarak büyütmek istiyor
D.O.: Ah Anneciğim
Ben de onu seviyorum
41. Hayran: Oppa yarın benim doğum günüm!
Lütfen benim için bir şeyle dile!!!
D.O.: Doğum günü¿¿
Doğum günün kutlu olsun~
42. Hayran: Sehun gece yarısı hazır eriştelerini(ramen) seninle paylaşır mı¿¿
O hala gelişmekte olan bir egen ve sanırım çok fazla yiyordur
D.O.: Sehun çok yiyor
Ama o asla kilo almaz, belki de ileride daha da uzun olur.
43. Hayran: Oppa, senden nefret ediyorum
Lütfen bana cevap ver…
D.O.: Lütfen benden nefret etme….
44. Hayran: Oppa’dan cevap alabilmek için hala akşam yemeği yemedim
Birazdan okula gideceğim…lütfen bana cevap ver..,
D.O.: Gidip akşam yemeğini ye hemen~~~~
45. Hayran: Kyung Soo, senin caziben o kısa boyun!
Bunu biliyor musun¿¿
Küçük Kyung Soo, seni seviyorum
D.O.: Hayır, değil
46. Hayran: Ayağımda alçı var, lütfen benim çabuk iyileşmemi dile
D.O.: Kısa zamanda iyileş~!
47. Hayran: Pekala, duş almam gerekiyor
Güle güle~~ Lütfen hasta olma…
D.O.: Lütfen duş al….
48. Hayran: Senden küçük hayranlarından mı yoksa büyük hayranlarından mı hoşlanırsın¿¿
Bence muhtemelen her ikisi de diyeceksin
D.O.: Her ikisi de~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
49. Hayran: Oppa, dürüst olmak gerekirse, sen aslında omuzlarını ve dizlerini çekerek yürüyorsun (kendini kasarak) değil mi¿¿
Normalde sen Kris oppadan da uzunsun değil mi¿¿
D.O.: Sırrımı çözdün
50. Hayran: Eğer oppa ile bir yemek yarışına girseydik, bence ben kazanırdım
Bu benim dileğim
D.O.: Hayır hayır, ben kazanacağım
51. Hayran: Oppa seçmelere katılacağım
Seçmelere katılacağım! Çok gerginim
Lütfen bana şans dile
Seni seviyorum…kalp(❤)
D.O.: Elinden gelenin en iyisini yapacaksın
Fighting
52. Hayran: Sen gerçekten D.O.Oppa mısın¿¿¿¿¿¿¿¿ Makine değilsin¿¿¿¿¿¿
Makine misin¿¿¿¿¿¿ D.O. Oppa değil misin¿¿¿¿¿¿ Gerçekten D.O. Oppa mısın¿¿¿¿¿¿¿¿
D.O.: Evet. Benim
Gerçekten herkese cevap yazmayı isterdim,
Özür dilerim, çok yavaş yazıyorum….
53. Hayran: Kyung Soo Angry Bird’e benziyorsun…
Dün Angry Bird İçeceği aldım
Annem ikinizin çok benzediğini söyledi.
D.O.: Doğru…
54. Hayran: Sen ve Kai elektrikler gittikten sonra ne izlediniz¿¿ Lütfen bana cevap ver, kekeke
D.O.: ‘INCEPTION’
Bu filmi üç kere izledim
Kai ile beraber tekrar izledim
55. Hayran: Lütfen bana bir kalp ver (❤)
D.O.: Kalp (❤)
56. Hayran: Do Kyung So’nun boyu 180cm
Tabii eğer bu mesaja cevap verirsen
D.O.: 180cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¿¿
57. Hayran: Oppa senden cevap beklerken evim yanacaktı az daha
Bilgisayara bakmaktan kaynayan suyu unutmuşum, tencere yandı. Annem bana çok kızacak
D.O.: Sana bir şey oldu mu¿¿
Her şey yolunda mı¿¿
58. Hayran: Ben hiç şanslı değilim
Bugün de cevap yok
D.O.: Görünen o ki şanslı birisin
59. Hayran: Oppa yarın benim doğum günüm!!!
18 Aralık benim doğum günüm ama bugünkü sınavdan kaldım ve aileme söylemeye korkuyorum ~~ Lütfen beni rahatlat
D.O.: Doğum günün kutlu olsun!
Ailen doğum gününde sana kızmayacaktır değil mi¿¿
60. Hayran: Kyung Soo lütfen akşam yemeğimi seçmeme yardım et¿¿
1.Shang Hai Spicy Chinken Burger (Şangay Baharatlı Tavuk Burger)
2.Bacon Tomoto Burger (Domuz Pastırmalı Domates Burger)
D.O.: Bugün 2. numarayı seçeceğim
61. Hayran: Kyung Soo, aslında sen de oy verebilirsin~~
Ne aptal ama~~ oy verebilirsin~~
D.O.: Pekala… aslında bunu biliyorum
62. Hayran: Diğer üyelerin güçleri arasından hangisine sahip olmayı isterdin¿¿ Toprak gücü dışında
D.O.: Benimki en iyisi
63. Hayran: Geçen sefer neden gözlerin zarar gördü ㅠㅠ¿¿
Arpacık mı çıktı ¿¿ ㅠㅠ ㅠㅠ
Hala korkuyorum(kötü bir şey var diye) ㅠㅠ ㅠㅠ her şey yolunda mı…¿¿ ㅠㅠ
D.O.: Arpacık falan yok~
64. Hayran: Sanırım cevap alacak şans yok bende…
D.O. hiçbir şey demeden gitti…. Geriye göz yaşlarım kaldı sadece
D.O.: Henüz gitmedim….
65. Hayran: ‘Aşçılar Kralı’ unvanını Chanyeol’den geri almayı planlıyor musun¿¿
Deniz ürünü çorbası yüzünden ‘Aşçılar Kralı’ değilsin artık ^_T……………..
Geri almayı planlıyor musun¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Siz ikiniz tekrar yarıştınız mı¿¿¿¿¿¿¿¿
D.O.: Bir daha ki sefere
66. Hayran: !!!E!!!!XO!!!! DE
D.O.: EXO
YUKARIDAKİ BÜTÜN BİLGİLER EXO-E.T.TEAM TARAFINDAN ÇEVİRİLMİŞTİR. LÜTFEN ŞAHSİ AMAÇLARINIZ İÇİN NE KULLANIN NE DE ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPIN ^^

Bir Cevap Yazın

