°Uzak D★ğudan Esen Rüzgar°

Biz biriz!

Selam, Ben EXO-M’den Chen~! ^^ Bu mektubu yazıyor olduğum için çok mutluyum! Hehe. Çin’de gerçekten iyi yaşıyorum~ Yemekler leziz, üyeler de bana iyi bakıyor, bu yüzden çok harika yaşıyorum! ㅋㅋㅋ

Ah, zamanım oldukça, Çince’yi yavaşça öğreniyorum, adım adım! Bugün, Super Show Endonezya’da performans sergilemek üzere bir davetiye aldık. Super Junior abilerimiz ile aynı sahnede olabilmek kalplerimizi dolduruyor, ama aynı zamanda bizi biraz tedirgin de ediyor. ㅠㅠ

Abilerimize minnettarız, çok güzel bir sahne ortaya koyacağız!

Super Junior Fighting! EXO Fighting! ㅋㅋㅋ

Hayranlar! Bize verdiğiniz bütün o destekten ötürü size minnettarız. ♥

Her birinize ve hepinize kişisel olarak teşekkür edemesemde, size olan minnetimizi daha iyi şarkılar ve performanslar ile ödeyeceğiz ^_^ lütfen bizi desteklemeye devam edin! ♥

Exo ile ilgili haberleri Facebook üzerinden takip etmek için ★ ♫ ♪ EXO ♪ ♫ ★

kaynak: exo-plosion.tumblr.com

View original post

Bir Cevap Yazın

