EXO’yu Hello Baby’de Hayal Edelim….

Bebek: (AĞLIYOR)

[EXO-K]
DO: O_____________________________O
Chanyeol: AYOOOOO WADDDUUUPP KIIIIID!!! – ingilizce naber çocuk lafıni tam telafuz edemeden söylüyor-
Baekhyun: (şarkı söylüyor) baby dont cryyyyyyyyyyy~ toniiighttttt~ (bebeğim ağlama- bu gece)
Kai: benim muhtejem göğsüm senin istediğin şeyi yapamaz. Tamam mııı.
Suho: benim görevim sadece seni korumak. Ağlamanı durdurmak da mı bana düşüyor?
Sehun: siz çocuklar neden artık bana dikkat etmiyorsunuz. maknae benim! *luhan’a gider*

[EXO-M]
Xiumin: al sana peluş ayı! Tamam, peluş ayı yok. Al işte yanaklarım!
Luhan: al sana bir zeka küpü!*iç geçirir* durmuyor. *sehun’a gider*
Chen: Oh my baby baby baby babehhhhh~ What is lovveeee~
Lay: *gitar çalar* boşversene
Kris: Ağlama~ bak.bak. BEN UÇABİLİYORUM! *kanat çırpar*
Tao: *yüzünü avuç içine alır * TAMAMDIR. BEN HALLEDERİM.
.
.
.
.
.
Tao: bbuing bbuuuuing~~~
.
.
.
.
Bebek: (ağlamayı bırakır)

credit to rightful owner

Bir Cevap Yazın

